01 oct. La digitalització del vi: robots, drones i sensors
Posted at 12:57h
in Vitec en los medios – Notas de Prensa
Entrevista a Sergi de Lamo, director del Centre Tecnològic del Vi VITEC.
Publicat el 28 de setembre 2018 per Marta Juste al diari Expansión.