VITEC participa a l’Assemblea Anual de la Plataforma Tecnològica del Vi a Ourense

VITEC participa a l’Assemblea Anual de la Plataforma Tecnològica del Vi a Ourense

Un any més, el Centre Tecnològic del Vi (VITEC) ha estat present a l’assemblea anual de la Plataforma Tecnològica del Vi (PTV), celebrada recentment a Ourense. En representació del centre, el director tècnic, Sergi de Lamo, ha participat en una taula rodona dedicada als grups de treball de Processos enològics i Vi i salut, compartint experiències i línies d’innovació amb altres agents del sector.

Durant la trobada s’ha presentat la nova Agenda Estratègica d’Innovació 2025-2027, que defineix les set àrees prioritàries per a la recerca i el desenvolupament en el sector vitivinícola espanyol. Aquestes línies estratègiques inclouen la digitalització, la sostenibilitat, l’adaptació al canvi climàtic, la innovació en viticultura i enologia, la salut i les noves tendències de consum.

Des de VITEC, contribuïm activament a aquestes àrees a través dels projectes de recerca i iniciatives en què participem, amb l’objectiu de reforçar la competitivitat, la rendibilitat i el posicionament estratègic del vi tant a nivell nacional com internacional. Una mostra més del compromís de VITEC amb la innovació i la transferència tecnològica per ajudar al sector vitivinícola.



X
Vitec
Privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies per que puguem brindar-li la millor experiència d’usuari possible. La informació de cookies s’emmagatzema al seu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-lo quan torni a visitar el nostre lloc web i ajudar al nostre equip a entendre quines secciones del lloc web li resulten més interessants i útils.

Po ajustar totes les seves configuracions de cookies navegant per les pestanyes del costat esquerre.