01 jul. VITEC participa a l’Assemblea Anual de la Plataforma Tecnològica del Vi a Ourense
Un any més, el Centre Tecnològic del Vi (VITEC) ha estat present a l’assemblea anual de la Plataforma Tecnològica del Vi (PTV), celebrada recentment a Ourense. En representació del centre, el director tècnic, Sergi de Lamo, ha participat en una taula rodona dedicada als grups de treball de Processos enològics i Vi i salut, compartint experiències i línies d’innovació amb altres agents del sector.
Durant la trobada s’ha presentat la nova Agenda Estratègica d’Innovació 2025-2027, que defineix les set àrees prioritàries per a la recerca i el desenvolupament en el sector vitivinícola espanyol. Aquestes línies estratègiques inclouen la digitalització, la sostenibilitat, l’adaptació al canvi climàtic, la innovació en viticultura i enologia, la salut i les noves tendències de consum.
Des de VITEC, contribuïm activament a aquestes àrees a través dels projectes de recerca i iniciatives en què participem, amb l’objectiu de reforçar la competitivitat, la rendibilitat i el posicionament estratègic del vi tant a nivell nacional com internacional. Una mostra més del compromís de VITEC amb la innovació i la transferència tecnològica per ajudar al sector vitivinícola.